AutoTrac umožňuje obsluze použít řízení dráhy účinněji atím minimalizovat stlačování půdy. Navíc AutoTrac umožňuje obsluze stroje zvolit z řady režimů navádění včetně rovné stopy, AB stop, adaptivních křivek, kruhové stopy a stopy přesunu. Tyto možnosti udržení jízdní stopy umožňují obsluze zzvolit stopu nejvhodnější pro pole a podmínky snižující počet přejezdů potřebných k pokrytí pole. tyto možnosti udržení jízdní stopy umožňují obsluze zzvolit stopu nejvhodnější pro pole a podmínky snižující počet přejezdů potřebných k pokrytí pole.
Režim kruhové dráhy automaticky navádí křivkovitými přejezdy
Nerovná stopa
Režim nerovná stopy pomáhá obsluze automatickým řízením řádků zakřiveného směru v terénu, který neumožňuje použít rovné řádky (naklánějící se kopce nebo obrysy)Při jízdě v režimu nerovné stopy myslete ena tyto hlavní zásady:
- Přímá stopa je přesnější než zakřivená stopa.
- Stroj s integrovaným řídicím systémem AutoTrac je přesnější, než stroj se systéme řízení AutoTrac Universal (ATU).
- Nižší rychlosti jsou přesnější než vyšší rychlosti.
- Jemné křivky jsou přesnější než křivky s těsným poloměrem otáčky.
Typy křivek
Jednoduchá křivka |
|
S-křivka |
|
Uzavřená |
|
Závodní dráha |
|
Spirála |
|
Kružnice |
|
Mohou být použity dva různé režimy podle typu křivek, které mají být vytvořeny: adaptivní křivky a/nebo A/B křivky.
Dráha adaptivní křivky
Zakřivená stopa umožňuje řidiči nahrát ručně projetou zakřivenou dráhu. Obsluha má pomocí displeje GreenStar 3 2630 schopnost zaznamenat a využít více adaptivních křivek na jednom poli. Tato vlastnost je zejména užitečná, když obsluha manévruje po terasách nebo nepravidelných, neustáe se měnících polích. Řežim adaptivní křivky má také schopnost připojit řádkové segmenty, když je zvolena dokumentace jako nahrávací zdroj. Obsluha samohybné sklízecí řezačky nebo žací mlátičky může považovat tuto funkčnost za užitečnou, pokud potřebují z nějakého důvodu rychle zvednout žací vál.
Křivka se přizpůsobí, pokud je vedena kolem nějaké překážky
Zakřivení řádku se mění směrem dolů po poli
Nerovná stopa A/B
Tato stopa umožňuje řidiči nastavit zakřivený řádek na poli s dvěma koncovými body (A a B) a vytvoří vodící řádky paralelně k počáteční dráze v obou směrech.
Vynechání přejezdu
Řádek zůstává napříč polem stejný a řidič může použít přeskočení stopy.
Překážky na poli
Dokonce i když řidič řídí kolem překážky na poli, další přejezd následuje původní dráhu řádku.
Rovná dráha
Následná přejíždění jsou stejná jeko první přejezd
Stejná jeko první přejezd
Režim rovné jízdy pomáhá obsluze automaticky řídit rovně. Řidiči mohou vytvořit počáteční kružnici s využitím různých možností nastavení.
Jakmile je definována počáteční kružnice, vytvoří se všechny následné kružnice na poli paralelně jedna k druhé v definované vzdálenosti rozestupu dráhy.
Manuální kruhy s paralelním sledováním dráhy
Režim kruhové stopy na displeji
Režim kruhové stopy pomáhá řidičům řídit v soustředěných kruzích na poli, pokud je stanoven kruh a je použito navádění. Řidiči mohou vytvořit počáteční kružnici s využitím různých metod. Jakmile je definována počáteční kružnice, vytvoří se všechny následné kružnice na poli.
Režim kruhové stopy je k dispozici v režimu Parallel Tracking. Aktivace Pivot Pro musí být zakoupena k použití kruhové stopy s automatickým naváděním
Soustředné kruhy s Pivot Pro
Režim sledování dráhy Pivot Pro
Režim Pivot Pro umožňuje řidiči automaticky navádět vozidlo v definovaných soustředných kruzích na poli se systémy zavlažování s prostředním čepem.
Funkčnost kruhové stopy je zahrnuta v základním programu GreenStar umožňujíc řidiči ručně navádět vozidlo po soustředěných kruzích bez aktivace upgrade. Spárujte aktivaci Pivot Pro s GreenStar AutoTrac, abyste řídili vozidlo v kruzích automaticky.
Pivot Pro je schválený pro rovná pole, proto se přesnost může snižovat se zvyšováním sklonu. Pokud je na poli svaz, je možné, že prostor sledování dráhy a dráha prostředního čepu se nebudou shodovat. Systém AutoTrac kreslí rozestup stopy, jako kdyby byla ve vodorovné rovině.
Dodržování režimu sledování dráhy snižuje stlačování půdy
Aktivní navádění nářadí používá režim sledování dráhy.
Jedinečné navádění John Deere Active Implement Guidance , dodržující režim sledování dráhy, pomáhá řidiči při práci na souvratích nebo navádění kolem překážek, a umožňuje tím zavádět sledování navádění dráhy traktoru. Pomáhá to snížit škody na úrodě a stlačování půdy.
Řízení kolejí
Obrazovka nastavení kolejových meziřádků
Řízení kolejí poskytuje přiležitost nastavit a měnit určité naváděcí řádky jako koleje. Tyto řádky budou zvýrazněny samsotatnou barvou na naváděcí obrazovce. Řízení kolejí je dostupné na displeji GS3 2630 v režimu přímé dráhy, AB křivky a kruhové dráhy.Koleje mohou být nastaveny a uloženy pro každý řádek A-B na displeji. To umožňuje řidiči, aby správně osel a osadil pole s přesně definovanými kolejemi. Usnadní to snižovat vstupy u všech následujících prací na poli, jako je rozprašování.POZNÁMKA: Řízení tramline není aktuálně u GS3 CommandCenter dostupné.
Přesun dráhy poskytuje řidiči schopnost rychle přepínat naváděcí režimy tak, jak fungují v proměnlivých geografických podmínkách na poli. Řidič se může snadno přesouvat z rovné dráhy do jakéhokoliv jiného režimu sledování dráhy podle potřeby. Přesun dráhy umožňuje řidiči přepínat mezi až čtyřmi různými režimy sledování dráhy na stejném poli na displeji GS3 2630. Řidič může také změnit pořadí dráhy při zapojení AutoTrac.
Snímatelný pás je u displeje GS3 2630 CommandCenter dostupný.
POZNÁMKA: Snímatelný pás není u GS3 CommandCenter dostupný.