Job ManagementŘešení pro precizní zemědělství (AMS)

  • Efektivní plánování práce pro úsporu času a snížení nákladů
  • Omezení počtu chyb v komunikaci a zajištění správného způsobu vykonávání prací
  • Minimalizace stresu díky spolehlivé výměně informací
Tisk

Zůstaňte ve spojení s ostatními

S MyJobConnect můžete lépe koordinovat zaměstnance a zvýšit produktivitu díky minimalizaci příčin chyb. MyJobConnect obsahuje dvě aplikace pro chytrá zařízení: MyJobsManager a MyJobs. Příprava a synchronizace dat na účtu Operačního střediska, plánování nové práce zabere pouze několik kliknutí a zajistí sjednocení a aktualizaci informací.

Díky MyJobsManager můžete plánovat práce dopředu digitálně v intuitivním náhledu kalendáře. Pokud se harmonogram změní, stačí všechny jeho položky přesunout na nové datum. Řídicí panel vám poskytuje přehled denních prací pro jednoduché sledování postupu prací a rychlou identifikaci oblastí vyžadujících zvláštní pozornost.

Aplikace MyJobs poskytuje pracovníkům obsluhy přehled prací, které mají provést ve stanoveném pořadí. Všechny potřebné údaje máte neustále po ruce, aniž byste se topili v papírech. To pomáhá eliminovat chyby vzniklé v důsledku nedostatků v komunikaci, a tím i potřebu neplánovaných telefonických hovorů. Po dokončení práce stačí pro vytvoření reportu několik kliknutí. Protože se veškerá data v reálném čase nahrávají do Operačního střediska, můžete si vytvořit souhrnnou zprávu o provedených pracích a přeposlat ji dál za účelem fakturace.