
Kariéru v servisu můžete začít jako učeň s mnoha příležitostmi k pozdějšímu rozvoji na servisního specialistu nebo dokonce servisního manažera a dál. Dostanete odborné školení, které budete potřebovat k práci na strojích se špičkovou technologií – od sekačky na trávu po sklízecí řezačku, od traktoru po satelitně naváděný systém řízení.
Na této pozici budete řídit servisní tým, který radí zákazníkům s opravami a zlepšeními na poli i v dílně. Řídíte kvalitu a ziskovost servisu a Vaším cílem je úplná spokojenost zákazníka.
Provádíte diagnostiku, servisní opravy a údržbu strojů vlastněných zákazníkem i prodejcem, konzultujete se zákazníky optimální seřízení a vylepšení stroje.
Provádíte komplexní diagnostiku a servisní opravy specifických strojů (traktorů, strojů pro péči o plodiny, sklizeň, strojů pro precizní zemědělství nebo péči o trávník). Konzultujete se zákazníky optimální seřízení a vylepšení stroje. Pracujete jako odborná kontaktní osoba pro kolegy a zákazníka.
Využíváte sílu nástrojů konektivity stroje a John Deere Connected Support k zajištění provozuschopnosti a výkonu stroje na základě servisních smluv.
Budete se učit práci servisního technika u prodejce i v technické škole. Budete pracovat s učitelem na základních opravách zemědělských strojů nebo strojů pro údržbu trávníku a účastnit se technických školení.
Pracovní pozice a jejich popis uvedené na této stránce slouží pouze jako příklad – skutečné pracovní pozice u jednotlivých prodejců se mohou lišit. Jakákoliv jednání o pracovních záležitostech u prodejců, stejně jako žádosti o práci a pracovní pohovory probíhají výhradně mezi uchazečem a prodejcem.